SUMMEROF2010

Sitter och funderar över sommaren som varit!
Jag har typ spenderat halva tiden av sommarlovet
med Ida och Michaela, men klagar jag nej? Det har var så
kul faktiskt!! :) Så har jag ju också varit hjälpledare på Elins kurs
också! Kul var det, jag lärde mig faktiskt mycket jag också!!
Sen har jag sovt bort halva dagarna som är otroligt skönt!
Varit uppe till halv 4 om nätterna och pratat med vänner som
också älskar att vara uppe länge! Imorgon ska jag själv på
ridkurs, det kommer att bli super kul , för Elin har redan sagt
lite vad vi ska göra och det kommer att bli super kul att rida Kalex
eftersom att det gick så bra förra gången, hoppas man ju att det går
lika bra dehär 3 dagarna som kommer! :) Men nu ska jag dusch
sen kommer Idas mamma efter oss typ halv 5 så ska vi till Näsby
och sen till ida och färga håret, kulkul :) Men Puss/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0