R.I.P

Min ena kattunge e död!! ;/ Igår när mamma skulle ropa in dem så kom de aldrig.
De letade och letade men kunde inte hitta dem. Imorse så ringde Emma till
mig och sa att min ena kattunge Måns alltså satt där och bara jamade och var kall
så jag sprang ju förstås allt jag kunde dit och han bara skakade.. Sen så hittade
mamma den andra vid vägen överkörd det var Bells syster som hade flyttat den till
sidan eftersom att personen som hade kört över den inte hade flyttat på honom..
Tycker verkligen att personer som inte flyttar djur av vägen är helt körda i huvudet :S
Men nu är iallafall mamma till veterinären men Måns som klarade sig! Usch jag som är
en sån djur människa hatar absolut när sånt här händer ! Usch stackars Hugo :'(

Kommentarer
Postat av: Mariah

tackar idur ;) <3

nääääääj :O hugo ! :(

2010-06-03 @ 17:08:40
URL: http://mariakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0