Header

Nu har Antonia äntligen lagt in min header här! Förr kunde jag ju själv,
men det var så längesen så jag kommer inte ihåg.. Om den inte syns så ska
ni trocka på f5! Då borde den komma fram! (: Var ju och red idag, det gick nog bra.
Sen kom mormor efter mig och vi åkte efter Sara, efter Kalax bar det av till Yttermark och
klippa gräs. Kom hem typ  23.00 eller nåt. Ska snart börja sova, ska ju upp tidigt imorgon!
Har alarmet på 08.15, usch vad det låter tidigt ;S Men det kommer säkert bli jättekul att hjälpa
de yngre! (: Joo, Jenny kommenterade: Du ska va gladd att du var väckt , annars sku ju tu ha sovd borte häile daajin :D Här kommer svaret eftersom att hon inte har en blogg : Joo, e je väl noo he , men man ska sov åp
somarin Jenny å itt va som tieg som je opp me tuppin! ;)
Men nu ska ja läsa lite bloggar på bloglovin och sen sussa! Kommer kanske 1 inlägg till, får se:) Puss

Sara står för dagens bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0