FRUCTIS

Jo morjens! Bra sånhär uppdatering idag i know. Var ju på ridkursen idag
de red nu och hoppade över några små hinder och tvättade hästarna och sånt.
Vi åt nu potatis och korvsås till mat, Siv e bäst på att koka! Sen till mellanmål blev
det glass och jordgubbssylt (: Kom hem lite efter 4, så åt jag och sen skjussade mamma mig
till Näsby där jag träffade Ly och Ida , sen åkte Ly hem och vi satt först på ett ställe där det var
varmt! Sen for vi till torget och väntade på Hanna , när hon kom gick vi typ 1 timme senare in
på eepee och handlade glass och sen ut och sen in och handlade godis! Men ja imorgon e det
sista dagen på ridkursen och efter kursen ska jag rida kalex (: Men nu ska vi snart sova (:
Puss
Ida, Kisse, Ida och Hanna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0