Villabergklack!

Kom till villabergklack typ kl 8. Då åkte jag ut med Ida, Julia, Malin,Emma och Cajsa i båten.
När vi kom tbx så åt vi tårta och sen for jag och jenni ut och ro sen kom jessi också med.
När vi kom tbx så var de nå påjkar där också, men de var inte så länge. Sen typ 1 gick vi i
bastun och simmade, det var nog ganska så kallt.. :) Efter simningen satt vi i bastun och
Emma hade nå övningar fö oss haha? Sen in och byta om och ligga på madrasserna en stund sen
till sist satt vi nere till typ halv 6 och sen upp och sova. Följande dag vaknade vi typ 10, pratade
till halv 11 då gick vi ner och åt ! Sen ut och ro och tbx och packa sen for jag hem typ 12 eller nåt.. :)
Ska snart eller typ 2 åka med mamma till k-stad och hämta min telefon som varit på service! Har tappat
2 telefoner i vattnet på 2 dagar, duktit? Ikväll blir det tomatkarnvalen och sen hem och sova och upp
och jobba imorgon! Vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0