Somebody told me you past away

Ser ni att jag har ny design? visst är den ganska fin haha:)
Tack Ida som gjorde den till mig, eller fixade så den kom in!
Ikväll har jag inte gjort så mycket, haft videosamtal med Ida på skype haha..
Imorgon eller idag kan man väl säga kommer mimmi hit 6 på morgonen ;D
Senare kommer väl Miranda, Jenny, Hanna och Ida och kanske Becca och Karolina också vill ;)
Vi ska iaf grilla och vara näsby och ha myysit , häärlit va? :)
Men nu ska jag facebooka och prata med Ida lite så hörs vi kanske senare?
Joo, btw om ni inte ser den nya designen tryck f5 :)
Puss (;

Mitt ögaa

Once kissed by heavens glow,
upon a celestial star so high.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0