Ta och klipp dig din långhåriga jävel

Kvällen igår blev väl nog ganska lyckad tycker nu jag.
Började nu med att vi satt på med Tony och mimmi till anton där 7.
När vi kom dit var nu catton, Jessika, anton och Kenny där.
Vi gick nu in och spelade typ kort och sen ölspelet, hehe.
Sen spårade typ allt ur Mimmi blev helt typ död, och Ida var inte så mycket bättre, mer behöver jag inte säga.
Där halv 11 ringde nu Tony efter sin pappa så satt Ida och jag på hem till mig.
Ida var hungrig så vi gjorde lite mat åt henne sen sova.
Hade alarm på halv 11 steg upp och klädde på mig och åt, sen till Elin.
Jag red Mathilda och hon red Riina, det gick nog helt bra.
Snart kommer nu Hanna hit och vi ska väl spela wii och lite sånt.
Äntligen har det kommit snöö!
Men nu ska jag läsa lite bloggar och sånt , puss

Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0