I've been roaming around always lookin down at all i see

Tog iaf tag i mitt humör och tänkte lite så blev det nog bättre.
Dagen i skolan var nu ganska enkel, lucia var bra!
Efter skolan efter några om och men slutade det med att jag låg rak lång i baksätet!
Haha, nej men det var fullt i mimmis pappas bil så jag var tvungen att ligga raklång över alla (A).
Har nu varit ut me snöskoter och pulka efter som Ida och jag satt i!
Hände en liten olyckshändelse hehe, de slirade och mitt i all var ida och jag nära diket åså välte vi!
Diket var ganska djupt, ja för nu rakt ner i snön med huve före och var upp och ner med fullt och snö i hjälmen,
Ida kom ovanpå mig men sen fick jag panik när jag inte fick luft så då låg jag med huvuder ner och benen uppåt!
Haha, tur att vi had hjälmarna, skrattade så att jag pissade ner mig nästan, ganska kul nog! :)
For nu vidare och var typ på isen, sen till mimmis pappa och fjolla!
Sen for vi till näsby skjussade hem Ida och sen mig!
Nu ska jag snart läsa på biologi, så att jag inte har så mkt att läsa på imorgon!
puss

Har varit i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0