"I'm still alive but i'm barely breathing , just prayin' to a god that i don't believi in"

Hihi, försovde mig lit igen nu eller det hör typ till min vardag!
Vaknade nu där kvart över 8 så jag hann nog!
Tyska timmen gick fort, vi drack saft och åt tyska pepparkaka och någon traditionell bullalängd!
Andra timmen fick vi typ se en film , typ sånhär barnfilm hihi!
Simning efter det eller det var bara jag, Karolina, Cecce och Jasse som simmade hihi!
Ganska kul no!
Kom nyss hem och ska göra mat idag eftersom att vi har ett projekt i matte!
Fredag imorgon och jag har fakstikt inga planer men lördag åker jag med Hanna till pappiii.
Jiioooo, imorgon skulle jag ju till stallet också, längesen nu! ska väl rida Kalex! <3
Men nu ska jag börja med dethär matteeeee.
puss



Hehe, mitt hår lider av lite downs nu just! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0