Det gick upp ett ljus för mig

Alltså jag kom nyss att tänka på en sak när jag såg en sak på facebook.
Alltså jag förstår inte hur folk ( även jag själv ) kan gå runt och klaga på att man inte har något.
Jag menar har vi någongång tänkt på de som kanske inte har något, och att det inte hjälper att klaga för dem.
Även fast de klagar så händer det ingenting, så de har säkert kommit fram till att de inte går.
Men här sitter vi och klagar och nöter till mamma/pappa köper det, och sen efter en vecka så börjar det igen.
Så härmed tänker jag börja tänka lite på andra som har det mycket sämre än jag!
Hoppas alla tar en eftertänkare nu, för man kan faktist inte få allt man vill ha det måste man förstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0