Then sun will never shine

Sorry för min extremt bra uppdatering, tihi.. :)
Men iaf idag efter skolan höll jag nästa på att glömma att jag skulle
på ridning hoho.. Men ja for dit till halv 6 gjorde hästarna klara
ledde Kalex lite och halv 7 började jag. Red Kalex, tyckte att det gick bra!
Galoppen börjar gå rikitgt bra för mieg nu. Sen red jag popi och Elin Kalex.(;
Efter ridningen for jag ut med  Mimmi & Ida och nu e jag hemma, eehh halv 12 kom jag hem
och skolan imorgon bra ida vuxenpluspoäng till dej alltså(A) Imorgon ska jag sova hos min älskis
väl Hannuu! Mimmi och kanske Ida också,(; Blir väl kanske Åminne om vi får skjuss annårs ska vi grilla
och hade det allmänt göött. Men nu måste jag verkligen sova väckning kvart över 7-.-
pusssen

Söt Hanna och jag före fagerö.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0