Nu e de dags för FREDAGSMYYYYS

Skoldagen var allmänt seeeg usch vad jag var trött imorse!
Nåja första timmen hade vi engelska, gick bara egenom läxan.
Andra timmen hade vi finska där så gick vi nog egenom nå regler tyyjp.
Efter finska var det dags för modde x2 första timmen var vi på data såå ja..
Efter modde mat och sen håltimme uuh! ;D Var med Elin, Mirre och Karolina och sen kom tom! :)
Efter håltimmen hade Matte räknade som alltid och sen håltimme och tå åkte jag hem med Emma och jessi (;
Ikväll ska jag till Hanna dit ska också Alex,Mimmi och Ida love it! (L) Vi ska titta film och äta gott..(;
Imorgon ska ju alla tydlige var på villor så jag ska nog bara sitta hemma och ha filmkväll!
Men ja vi hörs senare pööss!

Mina favorit flikkåår , haha kortkort jo ja vet (A)

Kommentarer
Postat av: Ida

Kortkort jofan ;D

Tu je noo miin favorit flick tuå :)<3

2010-08-27 @ 15:52:57
URL: http://idaaevelinaa.blogg.se/
Postat av: pucko!(:

IDA IDA IDA !!!!!

2010-08-27 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0