Foto & Film is fun

Sorry men jag har inte hunnit... Igår var jag och vespade med Ida,
Hanna och Michaela kulkul!:) Vi var typ bara i Kaskö och åt mat på en
brygga där man tvättar mattor? Men ja idag var det skolan då först hade jag tyska
2 timmar kul, det var ganska svårt men endå kuul! Sen hade jag jomppa, vi hade stavgång typ.
Efter jompa hade vi modde med vår nya lärare Maria hon var nog snäll!
Efter modde var det foto och film vi var 3 , alltså jag, emma och Mirre:)
Man skulle ta kort av varandra men sen kom nå 7 och hälsade på men nu ska ja äta och ut puss

Emma söto :)

Vesko ville vara med ( Okey han måsta ), tyvärr hann jag inte ta kort
av hans kompanjoner men dom va nog söta , hah :)

Bästast å finast Miranda (L)

Gollegrisan :)

Kommentarer
Postat av: M.Eklund

Hitche diggar vi! :D <3

2010-08-19 @ 18:32:46
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se/
Postat av: pucko!(:

Åhååå Åhååå!:D:D SKÄRP DEEE;) NOT!:)

2010-08-20 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0